" ska man vara fin får man lida pin "

Nu är klockan 18.59 :)
Idag var vi nere på en marknad som vi kallar strandpromenaden.
Där köpte jag :

Skor

Sjal

Ett halsband

Ett armband

En huvudbonad

Jag flätade oxå håret.
Det gjorde assssss ont.
Men som sagg " ska man vara fin får man lida pin "
När vi kom hem från strandpromenaden så badade vi lite.
Men sen blev vädret mulet så vi gick in och tog det lugnt.
Snart ska vi äta tacos.
Mmm så gott (L)
Om nu undrar så åker vi hem på Torsdag.
Vi landar på Skavsta flygplats.
Och därifrån så har vi 4 timmar i bilen.
Så vi kommer till Falun vid ca 03.00. 
Och däräfter är det skola vid klockan 08.00.
Nu måste jag äta.
Ha det bra :)
Jag lovar att det kommer lite bilder 
sen vi har varit i Spanien 



Kommentarer
Postat av: Louise

mm Vi fick det idag. :)

2010-09-28 - 20:44:42
URL: http://louiseemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0