GHOSTHUNTER

Tjabba tjaa !
Idag så kom jag till skolan vid 07.40 för vi skulle sjunga upp oss för vi skulle ha någon FN-grej.
Vi sjöng ~A HERO OF WAR~.
Sen så hade vi typ rast.
Efter rasten så hade vi matte.
Det gick suveränt.
Efter det så hade vi musik.
Roligt som vanligt.
Efter lunchen så kollade vi på
GHOSTHUNTER.
Det är en serie.
Den är faktist väldigt bra.
Musiken i början är lite läskig ;oo
Jaja idag fick vi oxå våra Eng. prov.
Jag är asss nöjd.
När skolan var slut så gick jag hem.
Men då så var det ingen hemma så jag hade ingen nyckel ocj jag fick stå och vänta tills mamma kom hem.
Det var fruktansvärt kallt kan jag säga er.
Sen har jag bara pluggat.
Det går så himla bra för mig när jag pluggar.
Och då går det så snabbt.
Nu får ni alla ha det så himla bra så höres vi :)


Detta hade jag på mig idag




Svart bas linne

T-shirt

Jeansleggings

Kommentarer
Postat av: Lisa

Snygg t-shirt! Den passar säkert asbra till lacktights också =)

2010-10-26 - 20:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0