filippa and halloween disco

Tjolahoppsan !
Nu är jag hemma från en kort och rätt så rolig dag i skolan.
Idag så hde vi matte prov.
Trodde faktist att det skulle vara svårare än vad det var.
Efter skolan så stod Filippa och väntade på mig, alltså hon ska svoa hos mig idag till imon.
Ikväll blir det träning och disco.
Kulkulkul.
Imon tidigt på morgonen så ska Filippa ha danstävling så vi måste gå upp tidigt imon för jag ska fixa henne.
Kankse ett lycka till till henne ?
Jaja nu måste vi gå ner och äta för jag får ju inte ha håll tills träningen.
Oj det här får man ju inte glömma.
Nu har vi HÖSTLOV !!
Snacka om skönt (L)







Kommentarer
Postat av: Lisa

Mina små sötnosar, hoppas ni får roligt på discot och Filippa: lycka till imorgon!

2010-10-29 - 15:42:07
Postat av: Missan

Haha,vi hade ju skit kul! :D

"SKAKA RUMPA"..Kul att nu kunde komma,det var jätte kul att ni var där <3<3<3

2010-10-29 - 22:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0