danstävling

Hejsanhejsanhej !

Åååå så trött jag är !
Vi hade så himla kul igår på discot.
Ni som var där fatar vad jag menar med "SKAKA RUMPA"
Hahahahaahah xD
När vi kom hem från discot så kollade vi på Idol alltså utröstningen.
Yesss Daniel åkte.
Han sög !!
Sen så gick vi och la oss.
På morgonen så hade vi srält klockan på 07.00 för Filippa hade danstävling och jag skulle fixa henne och följa med.
Hos dansade skit bra.
När hon och en annan dansade par dans då kom dom 2:a
Grattis ?
Jaja mamma kom och hämtade mig på eftermiddagen.
Vi åkte och hyrde film för fotbollslaget ska sova hos Emelie Sjökvist.
Så det blir bilder på Måndag.
Nu så är Amanda här.
I kväll så ska familjen kolla på film.
Mysiigt !

Kommentarer
Postat av: Missan

Vi hade verkligen kul! ;DD

2010-10-30 - 20:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0