TJUGOFÖRSTA-NOVEMBER-TVÅTUSENTIO

Jag ser det snöar jag ser det snöar
det var väl roligt hurraa ...
Hihi :D
Nu är klockan 11.36 och jag vaknade vid 08.40.
Då gick jag ner och tog mig lite frukost.
Sen kollade jag på HOGH SCHOOL MUSICAL.
Hahaha dom är så gamla.
Hihi xD
Och nyss så klev jag ur duschen.
Nu måste jag gå och fixa mig,
för jag mamma pappa och figo ska hämta farmo och farfar på tågstationen.
Sen ska vi åka och handla.
Senare på eftermiddagen/kvällen ska familjen hem och äta hos farmor och farfar.
Ha en kanon dag.

Kommentarer
Postat av: Lisa

JAG VILL OCKSÅ HA SNÖ! Här är det bara grått, mörkt och blött....

2010-11-21 - 12:42:27
Postat av: Farmor Inga-may

Gud vad jag saknat dig.

2010-11-21 - 20:38:55
Postat av: Farfar Conny

Jag har också saknat dig

2010-11-21 - 20:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0