ja vad ska man säga ?

Tjabba tjena hallå :)
För ett bra tag sen kom jag hem från stan.
Vid ungefär 11.45 så mötte jag och Emma Johanna på bussplatsen.
Vi åkte buss in till stan.
Där köpte Emma och jag julklappar till Lisa, farmor och farfar och mormor.
Jag kan säga att jag har ganska många julklappar kvar att handla.
Sen ringde mamma och pappa
och sa att Emma och jag skulle komma till O´LEARYS.
Där käkade vi mat och kolla på fotboll Arsenal-Tottenham.
Arsenal ledde med 2-0 i första halvlek.
Men sen så förlorade dom med 2-3 så det var ju uruselt rent ut sagt.
Ja det är så min dag har sett ut.
Nu på kvällen så ska vi kolla på någon film en parodi.
Så det blir väl skit mysigt ;)
Min mat
Revbensspjäll

Pommes

Colwslow (stavning)




Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad får jag av tomten????

2010-11-21 - 12:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0