Spruta ! ~ Lucia ♥

Hejsan hoppsan :D
Veckan är nu avklarad....
Min dag har sett ut så här :

* Skola

* Luciatåg

* Träning

* Idolfinalen

Ja skolan var ok.
Vi tog spruta idag.
Idag fick vi sluta 10 min tidigare.
Skööönntt !!
Efter skolan gick jag och Amanda till Hosjögården.
Där skulle  vi och några andra lussa.
Jag var Lucia.
Det var roligt men nervöst.
Efter det så fikade vi.
Sen gick jag hem.
När jag kom hem tog jag lite mellis och kollade på tv.
Sen packade jag min väska för vi hade träning.
Träningen var rent ut sagt skit jobbig.
Vi hade löpning, styrka och match.
Men det var ändå roligt.
När jag kom hem så hade mormor och morfar kommit.
Vi åt tacos.
Nu sitter jag och kollar på IDOL FINALEN.
Hoppas Minnah vinner.
Jay sjungde vinnarlåten alldeles nyss.
Den var ju inge bra.
Låten alltså.
Nej ni får ha det så bra.
Puss ♥




Vem tycker ni ska vinna ?


Kommentarer
Postat av: Filippa

Maja håller med dig helt MINNAH SKA VINNA!!!!!!!!!!!! Jay sjön inge bra alls idag medan jag satt och gapa när minnah sjöng. Jag och mamma kom överrens om att hon har gjort väldig stora framsteg från föra gången till idag.



Minnah håller på dig ;)!!!

2010-12-10 - 22:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0