STRESS OCH PANIK!

Igår bloggade jag inte pga att min faster hade 30-årsfest och det var skitkul! La mig i sängen runt halv fem igår så idag vaknade jag halv tolv och har legat i solen för det mesta. Älskar vädret ♥♥ Imorgon är det som sagt skola och jag har läxa i idrott, läxa i engelska, no prov på tisdag, spanska prov (plugg och muntligt) och skriva klart svenska berättelse så imorgon på elevens ska jag jobba RÖVEN av mig ärligt talat. Men ska prioitera no och spanska och engelska först! Aja nog om det så är det falukalaset i helgen och på söndag drar jag till stockholm och shoppar sedan tar min bror studenten. Längtar sjukt mycket!







(Några från igår. Temat var masjävlar eller vad det heter :P)

Dags att plugga lite spanksa nu, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0