Figo ♥

 
Min lilla skitunge fyllde tre år i onsdags.. Men vi firade honom i lördags. Shit vad tiden har gått fort. Kommer inte ihåg hur det var när du och Olle inte ens fanns, helt sjukt?
Du är så himla go, världens snällaste och sötaste 3 åring. Du betyder så himla mycket för mig lillebror. När du låg i mammas mage grät jag för att du skulle ta min plats att vara minst i familjen, jag grät för att du skulle få mer än mig (trodde jag). Men idag fattar jag inte hur jag kunde göra det. Du är så otroligt bra och jag älskar dig så mycket Figo. Grattis i efterskott älskade du, pussar och kramar från din storasyster Maja ♥
 

Kommentarer
Postat av: Figge

Du är världens bästa storasyster!

2012-07-02 - 09:40:39
Postat av: Figge

Du är världens bästa storasyster!

Svar: Pussar
Maja Ross

2012-07-02 - 09:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0