Rygg helvete

Igår kväll hade jag också såhär jävla ont i ryggen precis som jag har idag, det gör ont och det är jobbigt och andas.. vafan, åhh! Aja känner mig också allmänt snuskig, har inte duschat sen tisdags morgon.. har ingen ork, eftersom jag bara legat och degat i två dagar. Men imorgon så MÅSTE jag vara pigg så jag orkar hoppa in i duschen (haha, jag lovar jag ska duscha imorgon!!) och jag MÅSTE också orka ta mig till lugnet och umgås med lite vänner, för det behöver jag. Nu ska jag slå på en film och sedan blir det sova time.
see you tomorrow friends ♥



Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

sv: aa :D säg till när du följer mig så följer jag dig då :)

2012-01-06 - 10:18:44
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0