JAG OCH DU

Jag är en tjej som man verkligen kan lita på! Jag är ingen som snackar en jävla massa skit om andra. Jag har lätt till skratt och delar gärna mitt skratt till er andra. Det här året ska jag verkligen göra mitt bästa intryck till er alla. Jag vill hitta nytt folk som jag kan börja umgås med och såklart så ska jag umgås med dom vänner som jag har nu. Om nån skulle må dåligt så finns jag alltid där för den personen. Jag vill inte att folk ska gå med ett dåligt ryckte om mig, verkligen verkligen inget jag vill! Men det här är den person som jag är och om du inte accepterar mig som den jag är så behöver du inte vara med mig. Man ska vara snäll mot alla andra, inte lämna någon utanför. För vi alla lever bara 1 LIV, så snälla ta vara på det ni har. + att man inte har någon jävla rätt att göra andra illa eller ledsna. Fyfan för dom som gör det! Du är du och jag är jag. Man får se ut precis som man vill för ingen annan har någon som helst rätt att säga till dig hur DU ska se ut! Lova mig en sak, ta hand om er och era vänner, för det är dom som gör din dag, det är dom du kan lita på, dom du kan prata om allt om och faktiskt att det stannar där, det är dom du kan dela all glädje med och det är dom du kan ha många underbara minnen med ♥
ville bara skriva lite vad jag tyckte!

liten maja

Kommentarer
Postat av: Alex

Fint skrivet, håller helt klart med dig! :) <3

2012-01-05 - 02:28:09
URL: http://aworldofweirdness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0