GOA VÄNNER'

Drog upp till lugnet och kollade på handboll med lite vänner. Och min vän louise spelar handboll (det var hennes lag vi kollade på!) och dom förlorade och det första hon sa, åh jag börjar nästa gråta och jag gjorde det när vi spelade typ.. haha! Är man dålig förlorar så är man, det ät faktiskt jag också ;s Aja efter det gick vi till donken där jag köpte en ramlösa och amanda å sara köpte sig lite tugg saker.. Nu är jag hemma och ska snart gå och lägga mig för jag ska upp klockan åtta för klockan 09.30 så har jag träning, peppa! Efter träningen sticker jag hem och duschar och fixar till mig, sedan vidare till sara där vi ska äta lite god lunch och sedan ska vi se på mer handboll. Men vi hörs mera imorgon för nu ska jag borsta tänderna och sedan nörda temple run, puss!! ♥

some pics-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0