GUD VILKET LIV JAG HAR.. -.-

SENASTE:
1. Dryck: mjölk
2. Telefonsamtalet: amanda
3. Du smsade med: syrraan
4. Sång du lyssnade på: kommer inte ihåg ;)
5. Gången du grät: okej sånt bra minne har jag inte...

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: nopp
7. Har någon varit otrogen mot dig: nej
8. Har du varit otrogen: neeeeej
9. Förlorat någon speciell person: nej!
10. Varit deprimerad: nej det tror jag inte¨.
11. Varit så trött att du somnat sittandes: haha ja

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. vitt
13. Svart
14. blått

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: japp, eller inte så jätte bra.. 
16. Fått ditt hjärta krossat: nääee
17. Skrattat så att du har börjat gråta: jaaa
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: mh
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: tror jag visste det innan!!
20. Fått reda på att någon har snackat skit om dig: aa
21. Kysst en kompis?: haha aa

BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat IRL: längesen jag var inne på msn så kommer inte ihåg vilka vänner jag har där men jag tror att jag har träffat alla.
23. Hur många barn vill du ha: 3-4
24. Har du några husdjur: ja! min söta lilla vovve
25. Vill du ändra ditt namn: JA
26. Vad gjorde du under din senaste födelsedag: firade den !?!?
27. Vilken tid vaknade du idag: hm.. halv elva I think
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: hjälpte mamma med lillebrorsorna
29. Någonting som du längtar till: SPANIEN OCH SOMMAREN!!!!!
30. Senaste gången du träffade din pappa: i torsdags (saknar han såååå!!)
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: kommer inte på någe
32. Vad lyssnar du på just nu: ingenting 
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jaojao
34. Vad gör dig irriterad just nu: inget 

OM DIG:
36. Vad är ditt namn: maja
37. Singel/upptagen: singel
38. Stjärntecken: jungfru
39. Kille eller tjej: tjej
40. Ögonfärg: blåaaa
41. Favoritmat: finns mycket gott! men något av det är kött, potatis och sås ♥ 
42. Favorit killnamn: finns många söta killnamn
43. Hårfärg: blond
44. Långt eller kort: inte långt men ändå inte jätte kort så lite mittemellan 
45. Längd: 166 cm typ
47. Vad är ditt mellannamn: maria, birgitta
48. Piercings: öronen och naveln
49. Tattoos: har tyvärr inga nu
50. Höger- eller vänsterhänt: höger (men skulle vela vara vänster)

DIN FÖRSTA:
51. Operation: inte haft någon än!
52. Piercing: öronen
53. Tatuering: har ingen!
54. Bästa vän: har ingen direkt bästa vän utan jag har flera!
55. Sporten du spelade: hm.. dans eller gympa.. nej jag kommer inte ihåg ;s 
56. Husdjur: ojj, antingen hund, häst eller kanin. kommer inte riktigt ihåg!
57. Vaccination du minns: en jag tog när jag skulle till Thailand 
58. Konsert: har inte varit på någon
59. Förälskelse: jag kommer inte ihåg
60. Alkohol du drack: DRICKER INTE!

JUST NU:

61. Äter du: inget
62. Dricker du: inget
63. Är du på väg att: somna
64. Lyssnar du på: mina djupa andetag
65. Väntar du på: att jag ska hitta den jag vill leva livet med, taha! 

DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: absolut!
67. Vill du gifta dig: klart jag vill!
68. Karriär i åtanke: whaaaaat??

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: både och
70. Kramar eller pussar: båda!
71. Kortare eller längre: längre
72. Yngre eller äldre: äldre 
73. Romantisk eller spontan: beror på! 
74. Snygg mage eller snygga armar: båda såklart ;)
75. Tatuering eller piercing: Tatuering
76. Känslig eller inte: Lite av båda
77. Ragg eller förhållande: förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: inget av dom

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: nej
80. Gjort något sjukt spontant: vänta.. vad är spontant?
81. Tappat glasögon eller linser: haha någon gång kanske.
82. Haft sex på första dejten: näää
83. Krossat någons hjärta: nej det tror jag inte, 
84. Har någon krossat ditt hjärta: noppee 
85. Har du blivit arresterad: nää
86. Dissat någon: ja 
87. Gråtit när någon dött: mhhmm.
88. Gillat din Tjejkompis (mer än som vän): neeeeej verkligen inte!

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: ja
90. Mirakel: ja
91. Kärlek vid första ögonkastet: ah
92. Himlen: va?
93. Tomten: haha neje
94. Att kyssas på första dejten: yesyes
95. Änglar: njaaa

SVARA ÄRLIGT:
97. Haft mer än en pojk/flickvän på samma gång: nej
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: absoluuuut
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: familjen, vänner, mobil, dator, fotboll osv.. 
100. Att posta det här är 100% sanning: jappp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0