orsaken...

Jag bloggar inge vidare för... min dator är cp damp! får seriöst utbrott på den!! den stängs ner av sig själv och internetet funkar på alla andras datorer här hemma men inte på min! och jag tycker det är väldigt tråkigt och blogga från mamma och pappas dator för dom har inte picasa så då blir bloggen dålig och blogg.se på mobilen dampar, ja men guuuuud vad bra allt känns just nu, not!


Hej! Dagen har bestått av kupolen och slaaaaapp. Och resten av helgen har bestått av mys på runn, lugnet och o'learys som ni kankse vet? hehe. Ska varefall ta fram no-boken och läsa igenom dom dära trök sidorna och sedan sova. Imorgon taggar vi ny vecka och som vanligt nya tag. Hoppas ni haft en bra helg, så ska jag försöka slänga in några roliga inlägg, men sen när MIN dator funkar då ska jag försöka komma igång med bloggen mera, ojj långt inlägg så puss nu ♥


Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Hej! Nu var det väldigt länge sedan sist, jag har haft fullt upp. Är allt bra med dig? Själv har man gått och blivit ordentligt sjuk :( Kramar!

2012-02-13 - 14:35:38
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0