LÅNGT INLÄGG

Fick nyss reda på att igår när våran tränare sa vilka som skulle vara med på söndag på en cup så sa han inte mitt namn... vart besviken då! Men idag ringde han och sa att han hade skrivit upp namnem som stod på hemsidan och då hade mitt namn försvunnit så då hade inte han skrivit upp det... men iallafall så ska jag spela sm på lördag och en annan liten cup på söndag! wie

chill skoldag, fast imorgon känns det mera pepp å gå till skolan för vi har hål från slöjden (vår första lektion), alltså får vi sovmorgon tills tjugo över tio. Sen har vi bara två lektioner för våran musik lärare sa idag att vi fick hål från musiken (våran sista lektionen) och det menas med att vi slutar ett imorgon!!! omg, det här vart ett lång och tråkigt inlägg.. hehe nu ska jag uppdatera www.majamariia.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0