LÄGGDAGS NU







- mobilbilder sens kvällen -
Vid halv sju hade jag fysträning, äckligt jobbigt!! När jag kom hem duschade jag och slängde på mig one piecen och sedan gjorde jag rummet lite mysigt för elin, amanda och sara skulle hem till mig för att ha en liten filmkväll. Vi kollade på film, snackade, skratade, försökte trycka i en piercing, dampade, fotade, chillade osv.. Skitbra kväll. Imorgon har jag..... STUDIEDAG!!!! känns alldeles för bra. Blir nog aqua nova imorgon med vänner från klassen, kommer bli riktigt kul tror jag. Men nu ska jag sluta skriva och sova istället. Är hur trött som helst verkligen. Hoppas ni haft en bra alla ♥ dag så hörs vi imorgon underbara ni ♥


Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej. Min alla hjärtans dag igår var rätt okej under omständigheterna (är ju sjuk) men egentligen är jag lite emot den dagen, känns som ett påhitt bara för att alla affärer ska få sälja lite extra. Fast det är ju en ganske mysig dag ändå. Vad tycker du om alla hjärtans dag? :) Kram

2012-02-15 - 17:17:11
URL: http://Sannalitens.se
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej. Jag hade en helt okej alla hjärtans dag. Både jag och killen var sjuka men jag fick rosor och god middag, så det var helt okej ändå. Idag får jag i alla fall äntligen gå till jobbet. Ska du göra något kul idag? :) Kram!

2012-02-16 - 07:32:28
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0