KVÄLLEN;



träning och mys, ohyes!
Har nyss hoppat ut från en varm och härlig dusch. Nu tänkte jag ställa klockan och sedan sova. Imorgon blir det en sån där chill-dag då jag börjar halv nio och slutar halv två, det är nice. Efter skolan sticker jag hem och pluggar spanska, engelska, matte och no, mindre kul men ändå och sen på kvällen blir det träning.. igen ;)
hörs imorgon godingar, kan inte blogga så bra för min dator dampar så jag sitter vid mamma och pappas dator så jag kan inte göra några inspirations inlägg osv... hehe bara så ni vet liksåååååååm! pussen

BTW, MÅSTE JU VAREFALL GRATTA MIN UNDERBARA KUSIN FILIPPA SOM FYLLDE ÅR I SÖNDAGS!!
HOPPAS DU HADE EN BÄST DAG, NU ÄR DU OCKSÅ TONÅRING. FILIPPA, DU VET ALLTID VART JAG FINNS IFALL DU ÄR LEDSEN ELLER SÅ OCH BEHÖVER PRATA. LOVE YOU ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0