"10 av dom som gillar skriver jag om i bloggen"- FB



Emma Albinsson
Känner henne inge bra, men skulle gärna vela lära känna henne!
Hon är sjukt fin, snygg och söt. Hon driver en awesome blogg som jag klickar in på varje dag.
Tycker verkligen ni ska kolla in den! http://emmaalbiiinsson.blogg.se/
Hon har en jättefin klädstil, hihi!



Filippa Forsman
Detta är då min underbara kusin som är söt som socker! Älskar henne så mycket, hon är mer än en kusin för mig, hon är som min lillasyster. Vi båda har samma humor, älskar att stå i köket, älskar att fota osv..
Filippa är seriöst helt underbar, hon ställer upp för ALLA. älskar dig ♥



Louise Lans
Min lilla gullunge, hihi! Lärde känna henne i sjuan och det är jag så jäkla glad över. Man kan prata med henne om allt och hon är en glad, snäll, söt, snygg, underbar person, omtänksam, rolig osv... Skulle kunna sitta och rabbla upp fleraflera possitiva saker om henne, men det skulle ta låååång tid! puss på dig, love you ♥
Detta är lollos underbara blogg- http://loouiselans.blogg.se/



Sara Abdullah
Åh, vad ska man säga om denna sötnosen? Det finns otroligt mycket att säga!! Hon är helt awesooooooome och hon är en sån underbar person. Hon har sämst humor -.- men jag älskar henne ändå. Hon har ett humör som man inte ska leka med! fast oftast skojar hon. Hon bjuder verkligen på sig själv och det gillas starkt!
Hon är ju för gullig, snygg, fantastisk ♥ älskar dig vännen

¨

Ebba Jansson
En tjej som jag inte känner så bra, men vi börjar faktiskt lära känna varandra bättre. Hon är sjukt söt, snäll och roooolig. Hon får mig att skratta, höhö. Det här är verkligen en tjej som jag lätt skulle kunna vara med ofta. Hon verkar ha lätt till skratt osv.. Men en sak; vi måste träffas tjejen!! ♥
Ebbas fina blogg- http://janssonebba.blogg.se/



Victoria Berglund
Hur fin som helst!! Hon verkar vara en snäll person, känner henne inge bra, faktiskt ganska tråkigt för hon verkar vara en skitbra tjej som verkligen bryr sig om andra. Hon driver en jättefin blogg som jag tycker ni ska kika in på- http://toliin.blogg.se/



Lovisa Larsson
En underbaaar tjej som jag litar på till 1000. Man skrattar alltid med henne och vi har många galna minnen tillsammans. Längtar efter henne såååå. Hon betyder så otroligt mycket för mig. Jag säger allt för henne och då vet jag att det stannar hos henne. Hon är hur fin, snygg, söt, vacker osv som helst. Älskar henne ♥
Btw, snart kommer vi till er och det kommer bli såååååå gryyyymt!!



Amanda Rönnqvist
Och det här är min fina lilla vän. Vi har hållt ihop i många år och det är jag glad över. Hon är en mode tjej som driver en kanon blogg- http://amandasusanne.blogg.se/ 
 Amanda är en galen, snäll, söt och snygg tjej. Hon är skiiiitbra på fotboll, men verkar inte fattar det själv.. haha! älskar dig amanda vännen ♥



Whilma Westring
En vacker tjej med riktigt fin klädstil. Hon är jätte snäll och jätte söt å. Jag vill verkligen lära känna henne bättre! Och jag hoppas på att hon vill desamma! 
Hon är jätte duktig på fotboll. Hon har lätt till skrat.. hihi aja men hon är verkligen en skit go tjej ♥!



Elin Larsson
En riktigt rolig tjej som verkligen man kan skratta och har roligt med! Hon är fin, söt och har väldigt fina kläder. Jag känner inte henne så superduper bra, men hoppas på att vi lär känna varandra bättre.
Hon är snäll och en glad tjej som ja jag vill lära känna bättre ;D ♥


Kommentarer
Postat av: Ebba

åh va gullig du är :*

2012-02-20 - 09:59:58
URL: http://janssonebba.blogg.se/
Postat av: victoriaaa

Gulligt av dig maja! Och detsamma tjejeen! ♥

2012-02-20 - 22:18:44
URL: http://toliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0