Vilken lördag!!

Vilken mysig dag! Den började med några skitmysiga timmar på stan med faster och kusin, vi fikade och shoppade litegranna, det ända jag fick med mig hem var en skjorta, men är jättenöjd över den :) När jag kom hem kollade jag lite på arsenal och sedan hjäpte jag mamma med att laga mat. Idag blev det faktist en trerättersmiddag som bestod av; förätt- svampsoppa    varmrätt- klyftpotatis, biffar och såser    efterrätt- hemgjordglass med passionsfrukt.
När jag hade käkat klart stack jag hem till louise och vi bara pratade! Nu på kvällen har jag kollat på film :)
Imorgon blir det firande hos forsmans och kompisar, hörs imorgon. puuuuusssii ♥
(kom ihåg och ställ tillbaka klovkan en timme nuuu!! vi går ju över till vintertid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0