Majsans underbaraste vän! ♥

Hejsanhoppsan, Lovisa här!
Just nu så sitter jag här och gästbloggar på Majas blogg, (läser den varje dag)! Aja, ni kanske undrar hur vi träffades? Det var iaf i världens underbaraste Thailand, de två sista dagarna innan min familj skulle åka hem så träffar vi världens underbaraste familj ♥ Ångrar det inte en enda sekund, jag bor ju i Småland och Maja i Dalarna, men vi brukar träffas så ofta vi kan. Och ja, nu är dom här hemma i Småland (Aneby). Helt underbart, imorgon ska vi iaf åka in till Jönköping till A6 och shoppa (A7 som Maja säger,haha). Sen får vi väl se vad som händer, har inte en enda tråkig stund med dom bruttorna! Nyss spelade vi "med andra ord" och ja, det gick ju som det gick, jävligt roligt var det iaf. Näe, nu ska jag vara lite social med mina små älsklingar, ha det så bra, kram Lovisa! :)
-Jag och Maja just nu, såå snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0