Sen kväll, ungefär som vanligt....

Rätt sen kväll idag igen... Jag är inte så jätte trött på kvällarna. Även om jag går och lägger mig sent på kvällarna så är jag inte trött dagen efter jag veeet jag är lite konstigt :D
Förresten, ni fick inga bilder sen helgen men det kanske kommer så småning om, vi får se! 
Vilken härlig helg asso. Mdn imon börjar skolan igen, men det är ju bra för då får man snart sommarlov och det är ju riktigt chill! Hehe...
Imon så blir det skolan, sen ska jag med mamma till MVC (mödravårdscentralen eller något liknande), sen ska vi handla tills Tisdag då det blir Stockholm och sen så blir det träning där på kvällen. Yeah vilken kanon dag imon då. Fast jag hoppas på att den blir lika bra som den låter!?!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0