NATTETID

Hejhej!

Först vill jag säga förlåt för den dååååliga uppdateringen idag asso.
Men jag har ju ett liv utanför datorn och bloggen ju! Eller hur?!?!?

Men idag är det Fredag och denna vecka har rullat på lika snabbt som alla andra veckor, hehe.... Snart börjar det närma sig looooov! shihhooo. Men dagen började med samma gammla vanliga visa, skola! Idag var vi typ inne på stan för det var någon slags barnens bokfestival. Inte det roligaste direkt!! När jag kom hem sov jag i typ en och en halv timme. Jag sover väldigt ofta efter skolan kan jag lova er, det känns verkligen som om jag behöver lov. Men sen på kvällen lagade pappa och jag jätte god mat. Sen drog jag över till Johanna och syrran och några andra, roligt. Men sen skulle dom till näs och eftersom jag inte går i sjuan eller högre så får jag inte gå in där på kvällen *suck* säger jag bara + att det var inga andra där och jag fick inte komma in!! Aja så jag drog mig hem till Sundgren där pappa var. Det var trevligt där. Och nu är jag hemma igen. Vilken härlig dag. Imon så är det Lördag så då kan jag vekligen sova ut. Aja nu ska jag stänga ner datan och läsa (om jag orkar).
Hörs imon skitkorvar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0