JORDEN GICK ALRDIR UNDER!

Hallådärköttåblåbär!

Shioo jag lever! Jorden gick aldrig under, och det visste jag att den inte skulle.

Har nyss kollat klart på en film. Det var någon komedi, rätt bra faktiskt. Dagen i säg har vart rätt lugn. Har inte gjort så jätte mycket...

Men imon blir det andra bullar. Först ska jag kolla på när 97;orna har dalalagsuttagning. Sen sticker jag direkt iväg på match med 98;orna (vi spelar på Lindvallens konstgräs klockan tolv eller något sånt! Så kom och kolla vetjaa.) Sen efter matchen ska jag va med Lollo och sen på kvällen blir det att kolla på Arsenal :) Härlig dag och hoppas på att vädret blir kanon!!!

Nej nu ska jag ta och släcka ner datorn och sen ska jag kanske läsa lite, vi får se. Men vi hörs väl som vanligt imon, pigga och glada! Hoppas ni haft en bra dag.
Kraaam ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0