FREDAG DEN 13 MAJ, otursdagen sägs det ju att va idag!!



Hejhej! Äntligen Frdeag, härligt!! Jag älskar helg.
Som sagt helgen tillbringas här hemma istället för på landet :(
Skolan var väl helt okej. Idag fick vi reda på klasserna till sjuan och jag är väl rätt så nöjd ;) När jag kom hem kollade jag på tv och sov typ en och en halv timme. Riktigt härligt. För en stund hängde jag med mamma och handlade litegranna. Om typ en halv timme kommer pappa och Simon hem hit!
Och usch vad jag är svartsjuk på pappa för han har nu en IPONE 4!! hehehe....
Imon så ska jag in till stan och kanske handla lite. Nicebajs! Nej nu ska jag lägga ut dagens outfit och sen så ska jag dra.
Hörs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0