21:49 SNART DAGS ATT SLÄCKA

Det var riktigt härligt att träna kan jag lova er! Träningen var skitkul :D
När jag kom hem käkade jag lite frukt och sen hoppade jag in i duschen. Nu sitter jag och lyssnar på musik, men snart ska jag väl sova! Imon så blir det skola och sen efter skolan vet jag inte vad jag ska göra, kommer väl på något!
På Fredag får vi reda på klasserna. Längtar som satan i gatan asso.
Helgen tillbringas på landet. Men jag kommer ha med mig datan för vi har köpt så här så man kan har internet där. Så jag kommer uppdatera rätt mycke där nere, bra va?
Nehepp nu ska jag väl stänga av datan och dra täcket över mig och ta fram boken och läsa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0