15:02 LÖRDAG

HEJ PÅ ER
Idag är det Lördag och om några timmar går jorden under!! Eller inte...
Dagen har varit rätt lugn. Imorse eller ja runt elva drog jag och Ida Montin in till stan och jag fick med mig lite saker hem som jag ska visa er senare :D När vi var klara där drog hon hem till sig och jag hem till mig. När jag kom hem käkade jag och sen sov jag lite... Nu sitter jag och kollar på tv, men jag vill gärna hitta på något och göra. Imon så blir det att först kolla på Emma som ska vara med på dalalagsuttagning och sen så ska jag spela match med 98;orna. Nicebajs. Aja vi hörs väl senare då ni får lite foton.
Have a very good day och vi får hoppas på att världen inte går under, hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0