Tjena mitt bena!

Igår blev det ingen bloggning för jag var ju i Kläppen. Men jag kan ju berätta hur min dag spg ut :D Klockan ringde 05.50 då jag gick ner och fixa min matsäck klar. Sen åt jag, och sen klädde jag på mig. Vid ungefär 06.40 skjutsade mamma mig till näsfritidsgård. Vid 07.10 kom bussen som skulle skjutsa oss till Kläppen. Resan var lång och seg. Men som tur var så hadde jag med mina öronlurar till telefonen så Filippa och jag satt och lyssnade på mixmegapol. När vi kom fram var det bara att åka ut i backarna. Jag åkte med Filippa, Ida och Linnea. Vi hade det skitkul! Ja sen framot 16.00 åkte vi hem. När jag kom hem gjorde jag inte så mycke. På kvällen spelade Arsenal. Efter 70 minuter på den matchen stod det 4-0 till Arsenal så jag gick och la mig. Så såg min dag ut igår ;) Idag vet jag inte vad som händer, får se om jag ringer till nån eller om jag gör något annat... Men nu så tänkte jag ta och duscha. Vi hörs sen göllisar. Pusshejleverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0