ONSDAG,

Tjenatjena!

Förlåt för dålig uppdatering. Men det har varit fullrulle idag :D Skolan gick väl bra. Efter skolan drog jag hem. När jag kom hem åt jag mellis sen stack jag iväg på träning. Nu på kvällen har jag pluggat, käkat och laddat över bilder sen BIG MAC CUP. Imon är det torsdag och jag ska till skolan och sen så tror jag det blir att dra till landet för vi ska på begravning på fredag och sen kommer jag vara på landet hela helgen. Men nu så har Emma och mamma blivit sjuka så det kankse bara blir begravning på fredag och sen blir det att stanna hemma i helgen! Vi får se. Yes snart är det helg. Känns ritkigt bra. Nej nu blev detta låååångt så ska jag kila nu. Men vi hörs.
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0