SOMMAR, SOMMAR OCH SOL ♥

Hallå! Vilken härlig dag och vilket härligt väder. Tyvärr så är ju det här lilla mini lovet slut, fast det gör inte så mycket för vi slutar ju på Torsdag och sen så ska klassen tätla :D Känns ju inte så dumt det va?
Idag så har jag spelat match och vi vann med 14-1, bra spelat alla mina små tjejor!!
Efter matchen var jag med Amanda och vi skratta åt något som igentligen inte var kul, heheh...
Sen på kvällen så åkte jag, Emma och pappa iväg till Slussen för att spela lite minigolf och efter det så tog vi oss en dricka. Väldigt mysigt kan jag lova er.
Imon så blir det skola och vi ska typ hem till våran lärare och fika och så ska vi nog ha vattenkrig. Yeah. Kanske kameran hänger med då. Efter skolan så ska nog jag och mamma till Kupolen och gå runt där för jag måste skaffa mig en ny bikini.
Nehe nu ska jag väl ta och släcka.
HADETBRA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0