HOT

Jahhao det blev det Lugnet typ hela dagen idag. Jag var på Lugnet med Moa, Linnea och Ida, vi hade verkligen skitkul enligt mig! Vädret är ju så himla bra. Sol hela dagen och jag har verkligen fått färg på min bleka kropp. Hehe jag har faktist bränt mig, men det gör jag alltid :O När jag kom hem så bytte jag och och stack iväg för att spela en första halvlek med 98;orna och sedan så stack jag till min träning. Efter träningen badade jag med några tjejor från laget och därefter cyklade jag till Lindvalln för att spela lite fotboll med Sara. Det har verkligen varit en rolig dag så det är därför jag inte har bloggat och jag kommer inte göra det så mycket på dagarna eftersom jag har ett liv utanför bloggen!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0