ETT INLÄGG HÄR IFRÅN LANDET

Mormor kom för en stund sen och lämna hennes dator och nätuppkopplinp bara så att jag sitta lite vid datorn + att hon skulle käka lite mat här också...
Hej min goa vänner! Vi har det skitmysigt här nere på landet dom här tre dagarna här nere. Vi har gjort lite olika saker tex, varit på Marieberg (köpte litegranna men vi ska dit igen en till gång i veckan så då ska jag nog handla något mera trorjaa...), badat and some other stuff, men vi har det varefall mysigt. Jag kommer åka hem på Söndag så jag ska vara här en hel vecka, wiee. Vi får väl se ifall jag gör ett inlägg igen, beror på om jag får låna datorn.
Nejnej nu ska jag dra och vi får verkligen hoppas på mycket bättre väder än det hära riktiga skitväder.
Ses någon annan gång, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0