En rolig sommarlovskväll

Min kväll har varit jätte rolig för jag har varit och käkat och kollat på fotboll med fotbollslaget. Jag tog en massa bilder oxå och ni har fått sett många utav alla bilderna inlägget nedanför det här inlägget :)
Nu så börjar det dra ihop sig och jag ska väl ta och stänga av datorn och släcka lampan så ska jag få lite sömn i mig.
Imon så måste jag packa för vi ska till landet och vara där en hel vecka så det blir ingen bloggning om jag inte så skulle sätta mig vid mormors dator någon gång, men det visar sig då!
Hoppas ni har haft en bra dag så hörs och syns vi imon, puss ♥


Sverige

Norge

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej :)

Jag vet att vi följde varandra på bloglovin när jag drev min förra blogg, shoppheaven.blogg.se men du var väll inte missat att lägga till min nya blogg, finasmode.se, på bloglovin ? :)

2011-06-17 - 17:00:25
URL: http://finasmode.se
Postat av: Emilia

Nice blogg!

2011-06-19 - 01:12:05
URL: http://emiliaaaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0