Nu är det natt..

Hejj alla underbaringar! Min dag har varit härlig och jag hoppas att eran också har varit det.
Kvällen tillbringades med Ida, Linnea och Madde. Vi spelade fotboll, tjockade i oss chips och sen spelade vi lite kort också, supermysigt. Vid typ tio skulle Madde hem och packa så det blev bara jag, Linnea och Ida kvar och vi gjorde typ inget mera än att bara slappa och prata litegranna. Så har min kväll sett ut! Nu så sitter jag här och läääängtar riktigt mycket efter mina kära kamera som FORTFÖRANDE är på lagning... Usck vad lång tid det ska ta då. Imon så blir det att vara med Amanda och sen får vi se vad som mera händer, kanske blir att packa, städa eller något sånt också eftersom vi åker till landet om några dagar, ehh vi får se vad dagen har att bjuda på.
Hörs mera snart, kram


haha

fin

yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0