HÖSTKATALOG

För nån dag sedan så la brevbäraren ner H&M;s nya höstkatalog i brevlådan, jag hittade väldigt mycket där i som jag verkligen skulle vela ha, men pengarna räcker tyvärr inte åt... Jag hittade också väldigt mycket inspiration nu till hösten, fast det är rätt många veckor kvar innan hösten kommer.
Men vad tycker ni om katalogen
(om ni nu har kikat i den?)
Lite inspiration-


En lite pösig tröja tycker jag passar jättebra till hösten och det är även väldigt bekvämt att ha på sig.


Jag tycker det är skitsnyggt med ett par leggings med lack där fram och icke lack där bak.


Instoppat går alltid hem för mig!


Jag älskar verkligen svarta byxor.


Tycker väldigt mycket om chinos och det är skitnsyggt till hösten och även dom andra årstiderna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0