DALECARLIAVECKAN ÄR NU AVSLUTAD..

Då var denna härliga vecka av Dalecarlia slut... Vi spelade vår sista match idag och förlorade och kom på fjärde plats, men det är väl rätt bra att komma på fjärde plats av ungefär 21 en lag?
Efter matchen så åkte jag hem och duschade och käkade sen så stack jag och amanda till louise och vi spelade in vår film som vi håller på med, haha :D Sedan så kom elin också dit så hon hjälpte oss med att filma när vi spelade in filmen. Sen på kvällen var jag lite med amanda, elin och johanna och vi gjorde typ ingenting, men vi hade kul. När jag kom hem slog jag mig ner vid tv:en och kollade på film med familjen. Jätte mysigt. Nu så ska jag släppa datorn och ska snart sova för jag är riktigt trött efter en hel vecka med fotboll.
Hörs imorgon mina läsare, pussuss♥



wieerd, i know


Kommentarer
Postat av: lina - en vanlig liten fotoblogg

hej, delta gärna i veckansblogg med changs till 100 nya läsare! :)

2011-07-17 - 10:28:43
URL: http://lifeaslinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0