23: tjugotre

Gud vilken solig och varm dag det har varit idag... nej verkligen inte! Det har bara regnat och regnat, usch! Ena dagen är det 30 grader och sol och andra dagen är det 15 grader och regn.. Jaja nog om det nu.
Vi spelade semifinalen och den förlorade vi, synd. Det hade verkligen varit skitkul att spela finalen imorgon!! Men nepp så blev det inte. Imon så ska jag upp klockan nio för att spela placeringsmatch om tredje eller fjärde platsen, vi ska verkligen pumpa på :D Nu på kvällen så har jag varit med Amanda och vi har typ hoppat studsmatta när det har regnat så vi blev pissblöta och sen har vi spelat fifa och ätit popcorn, mys!
Nu så ska jag blogga lite smått och sen ska jag fippla med mobilen, hörs!


någon wieerdo för någon dag sen typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0