Thihihii. Maja i sälen, jag gästbloggar (y)

Hej det är Amanda här! (igen..) För er som inte vet så är det jag som gästbloggar åt mig tills på torsdag, eftersom hon är i sälen :) Jag har inte hört någonting från henne idag vilket inte är så konstigt för hon sa att hon skulle smsa mig men min mobil är så jädrans konstig just nu så den går inte igång, och den funkar inte som jag vill.. Och ja, man får lite hyper och så.. det behöver vi inte gå in på! Men men, jag skulle gissa på att dem åkt slalom och haft det mysigt och jätte härligt :D Imorgon kommer det komma lite mera pinsamheter och lite annat kul! Hann inte uppdatera er så mycket idag, pågrund av plugg och träning! Sen hade jag inte så mycket att säga heller, hihi. Börjar bli läggdags, ska kila ner. Puss & Godnatt. Kram Amanda.
En bild på mig och Maja sen i somras. Saknar sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0