Solsidan och Time out

Hejsan svejsan lejsan =)
Nu börjar helgen närma sitt slut.... Usssshhh jag hatar verkligen att skriva det där ;oo Men jaja, för ett bra tag sen stack farmor och farfar hem. Vi åt jätte god mat. Vi slog till och med till med 3 rätters middag ♥ Men när farmor och farfar stack hem kollade familjen och jag på Solsidan, sjuuuukt bra program ;d Direkt efter var det Time out och det kollade jag såklart oxå på! Nu tänkte jag släcka ner datorn för idag och sen gå och läsa. Måste vara pigg för morgondagen ;d Baaaaaaajs, imon ska vi åka nå himla skridskor på idrotten ;s Skit tråkigt kan jag lova er. Menmen! Nej nu ska jag inte babbla på nåmera. Vi hörs och syns, puss och kram, godnatt ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0