M Å N D A G / dagens outfit

Hej! Orkade inte slänga in ett inlägg imorse, så jag gör det nu! Måndag i dag, vilket betyder ny vecka. Skolan var helt ok. Vi hade typ bara matte, idrott (jag ägde ut alla på hockeyn som vi spelade när vi åkte skridskor.. dock hatar jag skridskor), engelska och sen jobbade vi med en världsdel som vi har valt att jobba med. Jag jobbar med Nordamerica. Jaja idag så ska jag dra till träningen asss tidigt. Jag ska liksom va där 30 min innan. Så jag måste snart gå och packa väskan :D Nej nu slänger jag in en dagens outfit och sen drar jag mig från datan.






Kommentarer
Postat av: LINA HAMMARSTRÖM

jättesöt skjorta! :)

2011-01-24 - 16:05:02
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0