Korv, bröd ketchup och senap x'd

Heej ! Förlåt för den dåliga uppdateringen idag.. Men det får ni stå ut med jag menar jag hinner inte med bloggen så mycke nu när skolan har börjat osv. Men dagen har vart helt okej. Skolan var väl skoj, efter skolan gick Amanda och jag hem till henne, vi har fixat med min blogg.. Dock att den inte blev helt klar och helt ok ;'( Sen hade vi träningen.. Och jani jag vet inte vad som hände med mig på tränngen, rent ot sgat så var jag urusel x'd Efter träningen hängde Amanda med mig hem. Vi har ätit fotat och nu sitter vid datan fast vi ska snart gå ner och kolla på Arsenal :-) Emmmmmmmmmaaaaaaaaa varför tog du bort din blogg ??????????? ;sssss Jaja puss och hej :)
(bilder kommer sen på mig och Amanda panda från Haparanda x'd)


Kommentarer
Postat av: elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv:okej svarar på lite kommentarer oså:D

allt bra?:)

2011-01-12 - 21:55:52
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0