HEJ ALLA MAJAS LÄSARE! :-)

Som ni vet så har Maja åkt till Sälen! Och jag ska underhålla er från och med idag, tills på torsdag.
"Jag" är Amanda Rönnqvist, som ni kanske hört talas om mycket i hennes blogg! Jag är hennes bästavän, och jag har även gjort hennes header och lite annat smått. Jag kommer lägga upp massor av pinsamheter, det kanske dyker upp en frågestund det får vi se! Men isf om jag har en frågestund tänkte jag att ni får fråga massa frågor om Maja som jag svarar på, för jag känner ju trots allt Maja väldigt väldigt bra! Ni får ha en bra dag, vi hörs nog senare ikväll! Puss Amanda. Min blogg: http://amandasusanne.blogg.se/
Lite bilder på mig och Maja!
Här är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0