♥ Dag 11 – Mina syskon

Ojsan, "30 dagars utmaningen" har jag inte gjort på typ hundra år ;o Men nu ska jag skärpa mig.

Jag har tre syskon.

Lillebrorsan

Namn: Figo
Smeknamn: Figge
Ålder: 1 år och 7 månader

Min lillebror är sjukt söt. Jag älskar han över allt annat. Men han är väldigt jobbig på mornarana då man försöker sova, men han "sjunger" lalalalallala osv.. Haha men jag älskar han även fast han skriker eller sjunger på monarna x'd ♥

Storasyster

Namn: Emma
Smeknamn: Emmsan ?
Ålder: 3.. nejdå 13 år

Min storasyster är den bästa. Hon finns alltid för mig. Men vi båda är väldigt bra på att reta varandra osv.. Men när vi väl är med varandra så har vi skoj! Jag älskar henne precis lika mycke som jag älskar mina andra syskon. Jag vet inte vad jag hade gjort om nåt skulle hända henne.. Och vad skulle jag va om inte hon fanns. Jo ingenting skulle jag va. Puss på dig Emma ♥

Storebror

Namn: Simon
Smeknamn: Inget speciellt
Ålder: 17 fast han fyller 18, tror jag ;o

Igentligen är inte Simon min "riktiga" bror. Men för mig räknas han som min "riktiga" bor. Vi träffas inte så jätte ofta. Men när han är här så är det kul. Fast igentligen gör han ju inte så mycke när han är här.. Han sitter vid datan och spelar xbox x'd Men jag älskar dig Simon, det ska du veta ♥


Figo ♥


Emma ♥


Simon ♥


♥ Dag 1 – Presentera mig själv. *gjort*
♥ Dag 2 – Min första kärlek. *gjort*
♥ Dag 3 – Mina föräldrar. *gjort*
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag. *gjort*
♥ Dag 5 – Vad är kärlek. *gjort*
♥ Dag 6 – Min dag. *gjort*
♥ Dag 7 – Min bästa vän. *gjort*
♥ Dag 8 – Ett ögonblick. *gjort*
♥ Dag 9 – Min tro. *gjort*
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag. *gjort*
♥ Dag 11 – Mina syskon. *gjort*
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första.
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0