Amandishhhpandisshhh / kladdiskakis ♥

Heej ! Träningen gick toppen ända tills jag blev "feld" av Madde. Jag tappa luften och det känndes som om jag aldrig skulle få tillbaka den, sen så föll jag på min höft oxå så jag har ju rätt ont i den nu! När jag kom hem åt jag tacos... mums! Sen kom mandiiiiishhhh ♥ När hon kom spelade Emma, jag och Amanda Kinect sport. Sen kände vi alla tre att vi var lite sugna på kladdkaka... Så mamma skjutsade mig och Amanda till Vivo där vi köpte både grädde och hallon. När vi kom hem bakade vi. Nu sitter vi här och kollar på LET'S DANCE, och vi ska snart gå ner och ta oss kladdkaka med grädde och hallon...... Guuuuudddd sååååå gooooooooooooooootttt ;* (lite bilder kommer senare)


Alla vi tre i Spanien ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0