Jag är glad gullungar §

Nu är jag glad kan jag lova er. Nu när jag loggade in på blogg.se såg jag lite kommentarer och stastiken höjdes pytte lite (y' Jag är tacksam för det ;)



Hej alla sötnosar! Kom nyss hem från en lugn och rolig träning. Vi var bara 8 st. Det sämsta med träningen var att jag hade ont i huvedet ;/ Men jag körde så gott jag kunde med huvudvärken. När jag kom hem åt jag. Och ni sitter jag och lyssnar på musik på SPOTIFY. Ska underhålla er lite. Men sen blire Let's Dance och sen blire Parlamentet. Lugn och mysig kväll. Amanda undarde om vi skulle va. Men jag orkade inte för det har vart en fartfylld vecka. Wihhhoo jag längtar tills imon för då ska jag ta hål i örat. Sen kika runt på stan med familjen. Sen börjar Arsenal och det måste jag se! Vid 18.00 ska familjen hem till Forsmans för lilla Floppen fyller år ♥ Ojojo vilket långt inlägg. Nu måste jag sluta skriva. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0