JAG ÄR BARA FÖR KLANTIG!

Ojojoj vad helgen har gått snabbt. Idag har jag gjort klart mitt SO arbete och matteläxan. Får tacka Emma för hjälpen med SO:n ♥ Sen har jag slappat och nu på kvällen så hade farmor och farfar bjudit min familj och kusinerna på mat. Och efter det så fick vi en jätte god efterrätt hemma hos farmor och farfar :D Trevligt! Men inte nog med det så hände det ju såklart en olycka... Jag stuka min lilltå. Och fysatan vad ont det gör. Ja, jag är ju lite klantig så där va. Jag gick rakt in i farmor och farfars tv bänk, hehe först trodde vi att jag hade brutit den men det har jag nog inte gjort. Men jag får hoppas på att det går över. Har en panodil på mitt sängbord ifall jag behöver den under natten :S Nu tänkte jag ta å sova så vi hörs väl imon. Natti, dröm sött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0