DÅLIG UPPDATERING IDAG!!!

hEjSaNsVeJsAn

Förlåt för dålig uppdatering. Men jag hat inte haft någon som helst lust för bloggning idag. Yes idag är det äntligen helg ♥ I love it. Skolan var rätt kul, men trökig för Amanda var inte där ;/ Efter skolan fick jag skjuts hem av Olivia (kusin som praoar (stavning) på skolan ), för hon skulle hämta Molly (deras hund). Så det var ju skönt att slippa gå ute i det hära kalla vädret ;) När jag kom hem hade mamma bakat en sockerkaka, mummss var det! Sen åkte jag, mamma, pappa och Figo och handlade. Vi gick in på SIBA för att se hur länge jag och Emma ska ha våra mobiler. Och vi ska ha dom ända till 2012... Jaja. Sen handlade vi. När jag kom hem gjorde jag maten. Det vart skit gott. Efter det spelade jag och Emma fifa. Och nu sitter jag här och gör inget speciellt bara lyssnar på musik. Imon blire träning på morgonen. Sen kanske man drar in på stan eller är med nån. Eh vi får se då. Guuud så långt det här inlägget blev :D Nu ska jag gö en 30 dagars utmaning. Sen ska jag kolla på Let's dance. Pusshej så länge.

PS: Hehe Amanda, här loggar man in på min blogg och kör ett inlägg. Haha du är allt galen du ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0