woopwoop

Vad hände där!!? statstiken höjdes med några fler läsar, älskar er ;*

Hello! Dagen har varit grym. Började med chill här hemma men sedan vidare in till stan där jag och emma gick runt och fördröjde tiden lite, fick med mig tunna strumbyxor hem! hehe ska ju trots allt spara lite pengar till stockholm.. efter stan så blev det käk och fotboll. När jag kom hem träffade jag moa och emelie. fun! Imorgon taggar vi träning och sedan innebandy och emelie tror jag. Nu på kvällen har jag varit med bara emelie, sedan kom jag hem och käkade räkor, kex och ost osv.. och kollade på tv. Nu har jag pratat med mina tjejer om lite saker, så himla skönt att snacka med dom för dom förstår en! ska uppdatera er lite nu. pöss
hela outfiten kommer strax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0