MINA ÄLSKADE FÖRÄLDRAR! ♥

älskar er. ni är dom allra bästa! ni ställer alltid upp för mig, oavsett vad, jag kan prata med er om allt och det är så himla skönt när man mår som sämst. Jag litar på er, om något skulle hända er så skulle jag inte orka så mycket för det är ni som gör min dag! Ni bryr er om mig precis som jag bryr mig om er! Även om vi tjaffsar eller något liknande så går det inte att sluta älska er för ni är dom bästa som sagt! Tänk om jag inte hade haft er, då hade inte det varit lika kul att vakna upp varje morgon och verkligen känna sig glad.. Allt som ni gjort för mig och hela familjen så vet jag inte om det går att ge tillbaka något så fint för det är så himla mycket. Alla dessa fina år tillsammans.. kommer aldrig glömma dom och jag menar vi har ju många år kvar! Underbara år, många skarttstunder, många resor, många minnen som inte går att förtränga. Älskar er så jävla mycket, det går inte att förklara. Skulle kunna rabbla upp allt som är bäst med er, men det skulle ta åratal och jag tror ingen skulle orka läsa det. Allt det här kommer direkt från mitt hjärta. mångamångamånga pussar till er, äslakr er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0