STHLM IMORGON



två ego hemma hos amanda!

halloj mina läsare. Idag har jag varit med amanda och vi gjorde inte så mycket så vi stack hem till mig och spelade in en skitkul film med emelie, sara och emma. Haha så jävla galen. På kvällen sen har jag tränat, packat och kollat på arsenal. Imorgon så sticker jag ju till stockholm vid halv tio med farmor, kussisarna och syster. Vi ska först gå på grönan och sedan käka på fridays och lisa ska också äta med oss. Sen sover vi i en liten lägenhet typ och dagen efter bir det shopping! På torsdag så ska vi hem fast jag, emma och filippa åker till örebro och möter upp mamma och pappa där så ska vi vara vid sommarstugan, skitkul. Jag kommer mobilblogga så mycket jag vill och kan typ. Verkligen ett härligt avslut av denna sommar. Men nu ska jag sätta på sex and the city och bli lite trött så jag sedan kan sova, men vi får se om vi hörs något mera ikväll men annars blir det väl godnatt nu så hörs vi när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0