nattnatt 00.10

In this California king bed we're ten thousand miles apart
I've been California wishing on these stars
For your heart for me
My California king...
så skön låt


Gokväll mina läsare. Kvällen tillbringades med lite kompisar och vi hade kul. När jag kom hem så satte ja mit framför tv:en och kollade på någon serie som verkade skitbra. Sen så tog jag mig en kvällsdusch och det var skitskönt. Sedan borstade jag tänderna och nu sitter jag och lyssnar på musik och tack amanda som fyllde på min spotifylista med måånga nya låtar. Imorgon så sticker jag iväg till Malung vid 11.00 för jag ska spela en match med div 4 damlag, känns ju härligt att spela med dom som är typ mer än fem år äldre än mig :P haha. Men jag kanske mobilbloggar litegranna! Nu ska jag kika vidare och sedan ska jag släcka och sova, hörs, puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0